Artykuł sponsorowany.
Decydując się na sprzedaż działki pod nieruchomość musisz zastanowić się, w jakich miejscach zamieścić ogłoszenia. Pomoc specjalistów okazuje się tutaj nieoceniona.
Będąc deweloperem lub właścicielem gruntu czy nieruchomości masz na pewno świadomość, że aby coś sprzedać, trzeba najpierw skutecznie zachęcić do tego odbiorcę, a w pierwszej kolejności w ogóle do niego dotrzeć. Nierzadko więc, aby coś sprzedać, trzeba najpierw wydać. Koszty związane z publikacją ogłoszeń, promocją ofert i reklamą danej nieruchomości mogą być przeróżne w zależności od wybranego nośnika reklamy. Specjaliści z portalu Buylando.io oferują sprzedawcom dodawanie ogłoszeń o sprzedaży działki bez ponoszenia kosztów, a jeśli chcesz dodatkowo wypromować swoją ofertę, zajmą się tym w profesjonalny sposób.
Jak wygląda proces sprzedaży działki?
Odpowiednio dobierając środki przekazu możesz zaoszczędzić zarówno koszty jak i czas związany z poszukiwaniem zainteresowanych zakupem działki odbiorców. Publikowanie ogłoszeń w portalu Buylando.io niesie za sobą szereg korzyści. Główną z nich jest pomoc doświadczonych specjalistów w procesie sprzedażowym. Jak wygląda cały mechanizm? Zadaniem zawodowców jest przygotowanie wszystkich materiałów promocyjnych dotyczących danej działki na sprzedaż. Stworzenie treści, zdjęć promujących działkę i okolicę oraz ujęć z drona, które świetnie oddają całą przestrzeń, a także przygotowanie dedykowanego landing page, przedstawiającego daną nieruchomość gruntową. Wszystkie materiały wyróżnia wysoka jakość zgodna z faktycznym stanem działki i możliwościami zagospodarowania przestrzennego. W ten sposób z danego gruntu rolnego zostają wydobyte wszystkie jego zalety, a odbiorca ma szansę zobaczyć jak wygląda nieruchomość rolna i jakie warunki zabudowy musi spełnić, bez konieczności pojawiania się na miejscu.
Co dalej? Publikacja oferty sprzedaży działki i zdobywanie odbiorców
Zgromadzenie wszystkich potrzebnych materiałów na temat działki, okolicy i gminy, w której się znajduje, to jeden z pierwszych etapów działania Buylando.io. Obsługa marketingowa związana z ekspozycją danej oferty to kolejny krok specjalistów. Tworzenie materiałów graficznych, tekstów promocyjnych prowadzi w efekcie do wdrożenia kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w wyszukiwarce. Rynek budowlany jest obecnie mocno przepełniony, więc aby sprzedać działkę deweloperzy i inwestorzy muszą często mocno się nagimnastykować. Jednak z pomocą specjalistów oferta działki na sprzedaż może dotrzeć do konkretnie zainteresowanych zakupem odbiorców, którzy poszukują nieruchomości właśnie w danym miejscu lub okolicy.
Oszczędność czasu i kosztów
Specjalistyczna pomoc w tym przypadku oznacza dla właściciela znaczną oszczędność zarówno czasu, jak i kosztów. Wszystkie niezbędne informacje związane z nieruchomością znajdują się w jednym miejscu, oferta jest promowana wśród potencjalnych odbiorców, a realnie zainteresowany zakupem użytkownik ma wgląd m.in. do planu zagospodarowania przestrzennego, niezbędnych decyzji wydanych w nawiązaniu do danego terenu. Do tego momentu sprzedawca nie musi przejmować się problemem związanych z promocją i udostępnianiem oferty na różnych portalach i w różnych biurach pośredniczych. Specjaliści z Buylando.io podejmują się również kontaktu z zainteresowanymi odbiorcami. Szybko reagują na pojawiające się pytania i w sposób rzetelny wyjaśniają wątpliwości. Dzięki temu uwaga i zainteresowanie takiego klienta nie gasną, a ostatecznie jego kontakt zostaje przekazany sprzedawcy, który może zakończyć proces sprzedażowy sukcesem. Na czym w tym wypadku polega oszczędność kosztów? Oferty działek budowlanych prezentowane są tylko zainteresowanym odbiorcom. To oznacza, że trafiają jedynie do tych, którzy faktycznie poszukują nieruchomości i są przygotowani na zakup zarówno pod względem finansowym, jak i decyzyjnym. W ten sposób środki przeznaczone na promocję ofert nie są przepalane i sprzedaż może przynieść faktyczne zyski. Masz działkę do sprzedania? Sprawdź, jak działają specjaliści z Buylando.io, oszczędzaj czas i pieniądze nie martwiąc się o pozyskiwanie nowych nabywców.